Bolaget
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fire mage!

Go down

Fire mage! Empty Fire mage!

Post  djungelfrukt Wed Oct 27, 2010 1:54 am

Character Details

Namn: Djungelfrukt

Ras: Undead

Klass: Mage

Talentspec: Fire

Professions: 450 mining

/played: Har 22 dagar played på denna gubben men cirka 65 dagar på min warrior också.

Armory/be.imba link:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostwhisper&cn=Djungelfrukt

End-game XP: Vanilla: ZG clear, MC clear & Onyxia clear och 5 bossar i AQ20 (eller något sånt), clearade bara Karazhan i TBC då jag tog en rätt så stor paus, och i Wotlk har jag bara kört i ICC patchen där jag har 12/12 normal (10), 6/12 HC (10), 7/12 (25-man, endast puggat)

Varför Bolaget behöver mig: För att jag förhoppningsvis kan skänka lite glädje till gillet, ännu en göteborgare skadar la inte? Smile

Såhär ser mina keybindings ut:s-1,s-2,s-3,s-4,q,f,g,v,t, mouse button, e...något sånt

Det bästa med min klass: Rerollade mage efter att ha tankat sen pre-tbc mest för att det verkade mer gött, tröttnade helt enkelt på att tanka. Sen så är det ju härligt med alla perks också (portal osv)

Det sämre: Kan inte komma på någonting just nu, har allmänt jävla roligt när jag spelar mage helt enkelt! Smile

Tidigare guilds på servern(varför lämnade du dem?): Nu på senare tid (wotlk) har jag varit med i en guild som heter FSMB som jag tyckte var riktigt skön med roliga officers osv. Den splittrades nu för inte så länge sen då alla officers joinade en annan guild. Blev sedan tipsad om er av en polare vars apply lär rulla in om ett tag och är gärna med i en svensk guild så jag kör på det. Smile

Hur viktigt är loot för dig?: Raidar endast för att ha skoj, sen är loot en bonus vid sidan av.

Varför ska Bolaget välja just dig?: Vet vad jag sysslar med och har inte svårt att lära mig nya saker. Kommer förmodligen spela som bara fan när cata släpps dessutom!

Screenshot på ditt UI: https://2img.net/r/ihimizer/img190/2863/wowscrnshot102710004702.jpg - Försöker hitta några bra unit frames men har inte hittat några som jag gillar än.



Real-life information

Ålder: 16

Kön: Man

Namn: Oscar

Teknisk Information

Datorstabilitet (1-10): 8
Anslutning (1-10):8



Övrig information (ett plus): Vet inte vad jag ska skriva, misstänker att snittåldern är lite högre än min egen, men hoppas att det inte ska ha allt för stor betydelse. Tack på förhand! Smile

djungelfrukt

Posts : 1
Join date : 2010-10-27

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum